| ||||
| ||||
|
Важные объявления |
|
10.12.2009, 15:14 TS | #1 (permalink) |
Участник
Регистрация: 21.03.2009
Сообщений: 121
|
помогите с переводом плиз. я правильно понял, что единственный путь исправить проблему это ставить новую базу? текст переписки:
Hi. It is not enough to purge the hands. The "purge" will remove the hand history text from the database. It will not remove the information! Hence the only way to fix it is to make a new database :/ The problem is VPIP and PFR. Kind regards Mark ----- Original Message ----- From: "Алексей" <ххх@mail.ru> To: "HHDealer Support" <[Зарегистрироваться?]> Sent: Wednesday, December 09, 2009 1:21 PM Subject: Re[2]: Important Information! > Sorry my english is not very good, so need specification. If i just purge > hands from 6.12 and 7.12 it will be correct about the players VPIP? Or the > only way to fix it is to make new database? The problem is only with VPIP? > > -----Original Message----- > From: "HHDealer Support" <[Зарегистрироваться?]> > To: Алексей <ххх@mail.ru> > Date: Tue, 8 Dec 2009 23:12:33 +0100 > Subject: Re: Important Information! > >> Hi. >> >> Well, the problem is that HoldemManager didn't pick up the players that >> folded preflop. >> This means their handcount didn't increase when they folded preflop, >> hence a players VPIP is affected. >> >> >> There are to ways to fix the problem: >> 1) Purge the hand histories from 6.12. and 7.12. >> 2) Export the remaining hand histories >> 3) Create a new database and re-import the hand histories from step 3) >> >> >> You most likely do not need to do step 1) and 2): >> a) You probably still have the original hand history files? >> (You probably saved them instead of deleting them after import) >> b) HoldemManager most likely moved the hand histories to its "archive" >> folder after the import. >> Hence you can use the hand history files from the "archive" folder to >> feed >> your new database in step 3). >> >> >> >> Feel free to contact me via >> ICQ: 404597498 >> or >> AIM: HHDealerSupport >> if you need assistance >> >> Kind regards Mark >> >> >> >> ----- Original Message ----- >> From: "Алексей" <ххх@mail.ru> >> To: "HHDealer Support" <[Зарегистрироваться?]> >> Sent: Tuesday, December 08, 2009 10:20 PM >> Subject: Re: Important Information! >> >> >> > Hi. If i already imported it, what should i do? >> > -----Original Message----- >> > From: HHDealer Support <[Зарегистрироваться?]> >> > To: ххх@mail.ru >> > Date: Tue, 08 Dec 2009 21:17:20 +0100 >> > Subject: Important Information! >> > >> >> Hi. >> >> >> >> There has been a small change in the PartyPoker hand history format. >> >> Do not import the hand histories of the past two days if you are using >> >> a >> >> HoldemManager database! >> >> >> >> HoldemManager is already aware of the problem and it will be fixed by >> >> the >> >> next update. >> >> Until then: Do not import the PartyPoker handhistories from 6.12.2009 >> >> and >> >> 7.12.2009. >> >> We fixed the problem on our end, too. >> >> Hence you can use the upcoming hand histories (8.12.2009) without >> >> problems. >> >> Sorry for the inconvenience. >> >> >> >> Feel free to contact me via >> >> ICQ: 404597498 >> >> AIM: HHDealerSupport >> >> Mail: [Зарегистрироваться?] >> >> if you have any questions. |
0 |
12.12.2009, 20:42 | #8 (permalink) |
Увлечённый
Регистрация: 02.04.2008
Адрес: Чебоксары
Сообщений: 647
|
В ХМ Purge удаляет ХХ, но статы не обновляются. Номера ХХ и имена файлов запоминаются, т.ч. новый импорт ничего не даст (раздачи будут игнорироваться, имена файлов тоже, пока вручную не поменяешь), если они изначально не были кривыми/неполными, по мнению ХМ - есть у него какой-то флажок в БД - ХХ и статы не обновятся.
|
0 |
12.12.2009, 22:05 | #9 (permalink) |
Небессмертны
Регистрация: 25.02.2008
Адрес: Starcity
Сообщений: 3,321
|
У меня вроде всё окей... Хотя ничего не удалял... грёбаные мудаки блин ххдилеры со своим отстойным софтом. Все юзаем Turbotable scanner. нах их.
__________________
"Есть одно замечание – наша страна называется не Белоруссия, а Беларусь." (с) экс премьер-министр С. Сидорский |
0 |
13.12.2009, 08:36 | #10 (permalink) |
Энтузиаст
|
При чем тут турботейбл сканер? Они что тоже рассылают ХХ?
Это парти поменяли чтото в ХХ своем и ххдилеры неправильно майнили. Вот и все. Через 2 дня исправили теперь все нормально. Не знаю я отпуржил и у меня все ок, все обновилось. А новый импорт не нужен. Что ты импортишь то по новый я не понял? Те же самые не правильные руки? Правильных то за эти дни нет. Ну и фиг с ними. |
0 |
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Проблема с ПО PartyPoker | TimurLakez | Программное обеспечение | 1 | 03.04.2011 14:44 |
Техническая проблема у PartyPoker с паролем | Kolяn | Около покерного стола | 2 | 09.07.2009 23:12 |
PartyPoker Проблема | samogur | Покер софт | 4 | 01.12.2008 19:01 |
Проблема с PartyPoker | boykissboytoo | Теории, стратегии, основы покера | 3 | 29.05.2006 07:06 |
|
|