Регистрация
Регистрация Поиск Сообщество  
CGM > Покер > Покер и бизнес > Ввод-вывод денег
Опции темы

Full Tilt Poker - опыт общения

Важные объявления
Старый 27.03.2006, 00:33     TS Старый   #1 (permalink)
Энтузиаст
 
Аватар для skaits
 
Регистрация: 02.03.2004
Сообщений: 243
Отправить сообщение для skaits с помощью ICQ
В предыдущим посте упомянул о проблемах с этим сайтом.
Здесь решил опубликовать переписку по моему личному счету.

Как можно видеть, ответы покер-рума не конструктивны.

Кратко, переписку можно пересказать таким образмо:

- Что с моим счетом, не могу попасть?

- Ваш счет закрыт как мошенеческий. Валите от сюда.

- Не представляю о чем говорите. Какие из моих действий мошенические?

- Извините за задержку с ответом. Мы отправили ваш запрос в соответствующий отдел, он исследует ваш счет и ответит так быстро, как сможет. А вообще, мы завалены сейчас письмами.

... проходит 2 недели - ответа нет ...

- До сих пор не получил ответа касательно моего запроса. Если у вашей компании есть факты нелегального использования моего счета, прошу немедленно связаться со мной по тел. ХХХХХХХ или предеоставить контакную информацию вашей службы безопастности.

- К сожалению подтверждаем, что ваш счет вовлечен в мошеническую деятельность и не может быть открыт. На будущие письма по этому вопросу отвечать не будем.
...........

После этого письма был запрос на предоставление списка транзакций по моему счету и контакной информации их компании.

По обоим письмам пришли стандартные ответы что никакая информация мне не может быть представленна в связи с тем, что мой счет является мошеническим.

Если кому интересно, то вот оригиналы:
------------------------------------------------------------ --
Hello,

My account name is: skaits
I have not played at your site for long time.
Is my account still opened?

Could you please check of status of my account.

Best regards,
ххххх
------------------------------------------------------------ ---
Hello,

Your account has been closed due to fraudulent activity or a
relationship to an account with such. Unfortunately, it will not be
reopened at this time.

We do not tolerate fraudulent behavior. Your business is no longer
welcome at Full Tilt Poker.

Regards,

Tania
Team Full Tilt
------------------------------------------------------------ ---
Hello, Tania,

Thank you for your answer concerning my account.
Your information is very interesting for me.
I have opened account at your site about one year ago (4 Apr. 2005).
From this time, I have made several successful deposits and
withdrawals.

I don't play at your site very much and have got only small bonus.
So, as far as at my last withdrawals I requested all my funds from
your site, I haven't play after withdrawals for a long time.

This time, after reading your adverticement email, I decided to make
new try and to make new deposit into your poker room. And have got
your message.

But, I don't understand what kind of fraudulent activity I have made
with your site?
Could you please to explain me, what from my actions was fradulent?

Regards,
ххххх
-------------------------------------------------------
Hello XXXXX,

Thank you for your email.

We apologize in advance for the delay. The appropriate department will research your account as soon as possible and respond to you shortly.

We are currently receiving a large number of email and are responding to them as quickly as possible. Rest assured, we will reply back to your e-mail as soon as we can.

Thank you again for your patience and understanding regarding this
matter.

Regards,

Margaret
Team Full Tilt
------------------------------------------------------------ ---
... После 2 недель молчания ....
------------------------------------------------------------ ---
Dear Sirs/Madams,

I have not yet received your answer for my request of 06.03.2006
concerning closing of my account at your site.

I ask you to provide me with report on the cause of my account closing.

If your company has registered the facts of illegal use of my account,
please immediately contact me via phone +371 9356416, or provide me
with contact information (including phone number) of person(s),
responsible for security, to investigate the possible security issue
with my account.

Sincerely,
хххххх
------------------------------------------------------------ -----
Hello хххххх,

Thanks for writing in.

Unfortunately, your account has been confirmed to be involved in
fraudulent activity. Your Full Tilt Poker account will remain
permanently closed.

Please understand that we may not respond to future emails regarding
this issue.

Regards,

Nico
Team Full Tilt
------------------------------------------------------------ -----
Попытки что-то узнать:
-----------------
Hello!

Could you please send me full list of transactions for my account?

My account information:
ХХХХХХ
------------------
Hello,

Thank you for your email.

Unfortunately we are unable to give you your transaction history, due to
fraudulent activity on your account.

Thanks again, and if there's anything else we can help you with, please
let us know.

Regards,

Chelsea
Team Full Tilt
-----------------------------------------

Hello,

After visiting your site [Зарегистрироваться?], I cant find any
information about your company.

Please tell me your company name, address, and phone numbers.

Best regards,
ххххххх

------------------------------------------
Hello хххххх,

Thank you for your email.

As mentioned in the previous emails. Your Full Tilt Poker account skaits has been closed permanently due to fraudulent activities on our site.

Your business is no longer welcome at Full Tilt Poker.


Regards,

Mo
Team Full Tilt
---------------------------------------------
skaits вне форума      
Старый 27.03.2006, 12:52   #2 (permalink)
Старожил
 
Регистрация: 15.03.2006
Адрес: Челябинск
Сообщений: 796
Отправить сообщение для rtute с помощью ICQ
Ну мягко говоря: "Уроды".

Сообощи всем на всех популярных форумах. Я уверен, что никто из любителей покера не захочет рисковать.

Спасибо тебе огромное, я на этом сайте никогда играть не буду.
__________________
Покер - это целый мир, запрятанный в колоду карт.
rtute вне форума      
Старый 27.03.2006, 16:16   #3 (permalink)
Интересующийся
 
Регистрация: 03.01.2006
Адрес: Москва
Сообщений: 97
я там тоже хотел попробывать разговор окончен ...
WaterGhost вне форума      
Старый 05.04.2006, 00:40     TS Старый   #4 (permalink)
Энтузиаст
 
Аватар для skaits
 
Регистрация: 02.03.2004
Сообщений: 243
Отправить сообщение для skaits с помощью ICQ
Только что пришло письмо от Full Tilt Poker.
Информируют об открытии счета, ни извинений, ни объяснения причин, по которым счет был закрыт и открыт заново.
------------------------------------------------------------ -------
Hello Jegors,

Thank you for your email.

This is to confirm that your account has been reopened at this time; you will now be able to login and play as usual. Furthermore, when you login, you will see that all your account information and balances have remained intact.

Thank you for your cooperation in clearing up this situation; should you require assistance or have questions in the future, please don't
hesitate to ask us.

We thank you for your patience and your patronage, and wish you best of luck at the tables.

Regards,

Kenji
Team Full Tilt
------------------------------------------------------------

Ниже публикую одно из сообщений по поводу данного случая:

Personally, IMO, regardless of "original cause", a CS representative at any poker site can't just reply to a client's email with comments such as:

(caps added for emphasis)

"....We do not tolerate fraudulent behavior. Your business is NO LONGER WELCOME at Full Tilt Poker."

"...your account has been CONFIRMED to be involved in FRAUDULENT activity. Your Full Tilt Poker account will remain PERMANTENTLY CLOSED. Please understand that we may NOT RESPOND to future emails regarding this issue."

Then, to top it off, without any apparent explanation by Full Tilt on *WHY* this particular client's account was initially closed, nor *WHY* they chose to re-open the account, they just informed that the account is active again as if nothing happened. Amazing.

"...to confirm that your account has been REOPENED at this time.....Thank you for your COOPERATION in CLEARING up this situation...."

Either a CS representative at Full Tilt saw this forum or was pointed to this forum... in either case, if Full Tilt want to keep business, they have to explain this horrible communication on their part... or we here at 2p2 can "assume it could happen to any of us at any time" which they wouldn't want us to think that way....

* CalvinTy
skaits вне форума      

Похожие темы
Тема Автор Раздел Ответов Последнее сообщение
Full Tilt Poker Pro Battle - Episode 13 (Full) MrDamian Full Tilt 0 26.03.2014 12:00
Full Tilt Poker Pro Battle - Episode 9 (Full) MrDamian Full Tilt 0 12.03.2014 12:00
Опыт общения с лохотронами Seneka Игра вообще 5 13.10.2006 02:33



Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.
Trackbacks are Выкл.
Pingbacks are Выкл.
Refbacks are Выкл.

Быстрый переход
Правила форумов CGM Контакты Справка Обратная связь CGM.ru Архив Вверх Главная
 
Использование материалов сайта разрешено только при наличии активной ссылки на источник.
Все права на картинки и тексты принадлежат Информационному агентству CGM и их ПАРТНЕРАМ. Политика конфидециальности
CGM.ru на Youtube CGM.ru на Google+ CGM.ru в Twitter CGM.ru на Facebook CGM.ru в vKontakte CGM.ru в Instagram

В сотрудничестве с Pokeroff.ru
Текущее время: 09:35. Часовой пояс GMT +3.
Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc. Перевод: zCarot