| ||||
| ||||
|
Важные объявления |
|
04.07.2010, 13:20 TS | #1 (permalink) |
Старожил
|
После реги акка и депа на мыло пришло:
"Диэ ... We need to speak with you to validate your account. Please call us back from the number you have registered with us. This is a standard procedure and will take not more than 5 minutes of your time. We are available 24 hours, 7 days a week to assist you. You can call us or reply back with a convenient time and we will call you. Please click on the link below for details to contact us: [Зарегистрироваться?] We are available 24 hours a day, 7 days a week to assist you. Looking forward to hearing from you! Regards, Hajira Credit Team Pay-Pro *"Pay-Pro is the cashier service provided by the companies within the PartyGaming group responsible for the payment processing of all transactions related to PartyGaming's real money products and services". Звоню по указанному телефону в русс саппорт - молчат. Кто-нибудь сталкивался с подобным? |
0 |
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
Заблокировали на пати, верификация адресса | postflopnoob | Ввод-вывод денег | 4 | 10.07.2010 16:39 |
Верификация личности на букерсах | BadHabits | Ввод-вывод денег | 5 | 05.10.2009 02:55 |
Проверка личности в покерумах | xtraway | Теории, стратегии, основы покера | 3 | 27.02.2009 15:31 |
верификация личности - moneybookers | weirdy | Ввод-вывод денег | 10 | 18.02.2009 23:00 |
Культ личности | Gnome | Поговорим за жизнь | 3 | 13.10.2007 22:43 |
|
|