| ||||
| ||||
|
Важные объявления |
|
08.08.2007, 18:50 TS | #1 (permalink) |
Старожил
|
Нажимаю на ярлык Pokerstars на рабочем столе. Мне предложено скачать новую версию. Скачала. OK. Но он не появляется. Нажимаю еще раз на ярлык, но покер-клиент не появляется. Попробовала проинсталировать заново. То же самое. Что делать ? Кто-нибудь подскажите ?
__________________
Poker face |
0 |
08.08.2007, 19:15 | #3 (permalink) | |
Увлечённый
|
Цитата:
__________________
Плевать на человеков! Я построю свой лунопарк с блекджеком и шлюхами! |
|
0 |
09.08.2007, 02:04 | #5 (permalink) | |
Энтузиаст
Регистрация: 03.11.2006
Адрес: Калининград
Сообщений: 355
|
Цитата:
__________________
в долг не даю...обменами не занимаюсь...удачи во всех начинаниях... |
|
0 |
09.08.2007, 10:54 TS | #6 (permalink) |
Старожил
|
Проблема до сих пор с входом. Написала в поддержку Покерстарса так мол и так. Ответили:
Thank you for your email. A reboot of all of your hardware will often clear anything corrupted in memory that has blocked your ability to reach our site. Reboot your Cable/DSL modem (if any), then your Ethernet hub (if any), and finally your computer. This may solve your problem. Next, check your system date (including the year) and ensure that it is set properly. An incorrect system date causes the encryption certificate to fail. Beyond an incorrect date, the most common cause of an inability to connect while still being able to browse the web is a firewall blocking your access. Are you running any of these packages? Norton Internet Security / Norton Firewall / Norton AntiVirus McAfee Security Center / McAfee Firewall / McAfee AntiVirus ZoneAlarm A corporate Firewall A new Cable/DSL router? (If so, is it a wireless router?) If you can tell me about any of those things on your network, we can likely find the source of the trouble and get you back online quickly. It would also be helpful if you could send us your program log files (PokerStars.log.0, PokerStarsUpdate.log, PokerStarsCommunicate.log if present) that are located in your PokerStars folder. To find the log files, double click on "My Computer", then "local disk (C". Depending on where the program was saved to, you should see a "PokerStars" folder either here or in the "Program Files" folder. Inside the "PokerStars" folder you will find the log files. Please attach these files to an email and send it to [Зарегистрироваться?]. Please note it is important that you send us these files as soon as you can as they are only kept for a period of one day. Regards, Занесла в брандмауэр в разрешенные программы Покерстарс. Попробовала войти в Лобби. Ничего. Отключила файволл и кликнула на иконку Покерстарса. Предлагали скачать версию. Нажала Ок, вроде все скачалось, а Лобби не появляется. Короче, отправила им файлы, что они просят. Мне кажется, что дело в самом покер-клиенте. Буду ждать их ответа. До последнего обновления все ведь работало.
__________________
Poker face |
0 |
Похожие темы | ||||
Тема | Автор | Раздел | Ответов | Последнее сообщение |
проблема c PS | no_good | Вопросы от новичков | 6 | 23.01.2010 16:49 |
Проблема с ХМ | Medved | Покер софт | 3 | 02.10.2009 16:24 |
Проблема с ICQ | -LOKI- | Поговорим за жизнь | 8 | 30.09.2009 17:34 |
Проблема ХМ | Sosnoviy | Покер софт | 1 | 13.12.2008 18:57 |
В чем моя проблема? | JJLoserCard | Теории, стратегии, основы покера | 10 | 28.05.2007 13:56 |
|
|